FAQ - Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Poniżej znajdziesz rozwiązania na najczęściej występujące problemy np. po zakupie.
Dane do logowania przychodzą w osobnej wiadomości po zakupie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości o tytule „Utworzono konto – Anka Maciejczyk”.
Jeśli nie masz takiej wiadomości postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wejdź na https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login
- Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
- Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.
A co jeśli hasło nie przyjdzie?
- napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w treści napisz:
- nr zamówienia produktu, o który chodzi,
- prawidłowy adres e-mail, na który będą przychodziły e-maile
- Wejdź na https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login
- Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
- Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.
A co jeśli hasło nie przyjdzie?
- napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl.
Podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy. Jeśli nie masz nr zamówienia, to podaj imię i nazwisko.
Sprawdź czy wpisujesz prawidłowy adres wwww https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w wiadomości podaj adres e-mail, którym logujesz się do platformy.
Na platformie https://platforma.ankamaciejczyk.pl/, osobnym e-mailem przychodzą dane do logowania.
Jeśli nie masz e-maila, napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl i podaj nr zamówienia.
E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”
Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.
Jeśli jednak nie ptrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl
E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”.
Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.
Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl podając poniższe informację:
- nr zamówienia produktu, o który chodzi,
- jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj imię
- jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy e-mail,