FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów ankamaciejczyk.pl

Dane do logowania przychodzą w osobnej wiadomości po zakupie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości o tytule „Utworzono konto – Anka Maciejczyk”.

Jeśli nie masz takiej wiadomości postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wejdź na https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/
  2. Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
  3. Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
 

Nowe hasło przyjdzie do Ciebie e-mailem.

A co jeśli hasło nie przyjdzie?

  • napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w treści napisz:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • prawidłowy adres e-mail, na który będą przychodziły e-maile
  1. Wejdź na https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/
  2. Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
  3. Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu

Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.

A co jeśli hasło nie przyjdzie?

  • napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl.

Podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy. Jeśli nie masz nr zamówienia, to podaj imię i nazwisko.

Sprawdź czy wpisujesz prawidłowy adres wwww https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/

Jeśli platforma nie działa, zgłoś pisząc e-mail na adres sklep@ankamaciejczyk.pl – opisz dokładnie problem, jeśli to możliwe załącz screenshot (zrzut ekranu).

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w wiadomości podaj adres e-mail, którym logujesz się do platformy.

Wszystko znajdziesz po zalogowaniu się do swojego profilu na https://ankamaciejczyk.pl/moje-konto/

Wszystkie informacje przychodzą w e-mailach po zakupie.

Jeśli nie masz e-maili, sprawdź na swojej skrzynce najpierw foldery typu, Spam, Niechciane, Inne. Jeśli nie znajdziesz wiadomości ode mnie napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl i podaj nr zamówienia.

E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”

Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.

Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl

E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”. 

Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.

Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi,
  • jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj imię
  • jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy e-mail,

Nie znalazłeś odpowiedzi w FAQ?

Zgłoś swój problem przez formularz. Opisz dokładnie do się dzieje.

Na wiadomości odpowiadam w dni robocze (pon-pt) w godzinach 13:00 – 15:00