Odpowiedzi na najczęstsze pytania (FAQ)

Poniżej znajdziesz rozwiązania na najczęściej występujące problemy np. po zakupie.

Pytania dotyczące zamówień (zakupionych produktów):

Dane do logowania przychodzą w osobnej wiadomości po zakupie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości o tytule „Utworzono konto – Anka Maciejczyk”.

Jeśli nie masz takiej wiadomości postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wejdź na https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login
  2. Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
  3. Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu

Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.

A co jeśli hasło nie przyjdzie?

  • napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w treści napisz:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • prawidłowy adres e-mail, na który będą przychodziły e-maile
  1. Wejdź na https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login
  2. Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
  3. Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu

Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.

A co jeśli hasło nie przyjdzie?

  • napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl.

Podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy. Jeśli nie masz nr zamówienia, to podaj imię i nazwisko.

Sprawdź czy wpisujesz prawidłowy adres wwww  https://platforma.ankamaciejczyk.pl/login

 

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w wiadomości podaj adres e-mail, którym logujesz się do platformy.

Na platformie https://platforma.ankamaciejczyk.pl/, osobnym e-mailem przychodzą dane do logowania.

Jeśli nie masz e-maila, napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl i podaj nr zamówienia.

E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”

Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.

Jeśli jednak nie ptrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl

E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”. 

Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.

Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl

Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi,
  • jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj imię
  • jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy e-mail,