FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów ankamaciejczyk.pl
Kupiłem produkt, ale nie otrzymałem danych do logowania
Dane do logowania przychodzą w osobnej wiadomości po zakupie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości o tytule „Utworzono konto – Anka Maciejczyk”.
Jeśli nie masz takiej wiadomości postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wejdź na https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/
- Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
- Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
Nowe hasło przyjdzie do Ciebie e-mailem.
A co jeśli hasło nie przyjdzie?
- napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.
Kupiłem produkt, ale pomyliłem się wpisując adres e-mail
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w treści napisz:
- nr zamówienia produktu, o który chodzi,
- prawidłowy adres e-mail, na który będą przychodziły e-maile
Nie pamiętam hasła do platformy z moimi produktami
- Wejdź na https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/
- Kliknij w „Zapomniałeś hasła?”
- Wpisz ten sam adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
Nowe hasło przyjdzie do Ciebie mailem.
A co jeśli hasło nie przyjdzie?
- napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl, w wiadomości podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.
Zapomniałem wszystkich danych do platformy
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl.
Podaj nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy. Jeśli nie masz nr zamówienia, to podaj imię i nazwisko.
Platforma z produktami nie działa
Sprawdź czy wpisujesz prawidłowy adres wwww https://ankamaciejczyk.pl/kurs-login/
Jeśli platforma nie działa, zgłoś pisząc e-mail na adres sklep@ankamaciejczyk.pl – opisz dokładnie problem, jeśli to możliwe załącz screenshot (zrzut ekranu).
Nie mogę zmienić hasła do platformy, nie przychodzi e-mail
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl w wiadomości podaj adres e-mail, którym logujesz się do platformy.
Gdzie znajdę moje zakupione kursy, szkolenia lub szablony?
Wszystko znajdziesz po zalogowaniu się do swojego profilu na https://ankamaciejczyk.pl/moje-konto/
Wszystkie informacje przychodzą w e-mailach po zakupie.
Jeśli nie masz e-maili, sprawdź na swojej skrzynce najpierw foldery typu, Spam, Niechciane, Inne. Jeśli nie znajdziesz wiadomości ode mnie napisz na sklep@ankamaciejczyk.pl i podaj nr zamówienia.
Skąd pobrać kupionego e-booka?
E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”
Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.
Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl
Minęło już kilka godzin, a ja nadal nie mam e-maila z zakupionym e-bookiem
E-book został wysłany w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Poszukaj w swojej skrzynce e-mail o tytule „…”.
Ważne! Sprawdź wszystkie foldery typu spam, oferty, niechciane itp. Wiadomości czasami tam lądują.
Jeśli jednak nie otrzymałeś e-maila lub nie możesz go znaleźć napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl
Chcę zmienić dane do e-maili, które do mnie wysyłasz (imie, adres e-mail itp.)
Napisz wiadomość na sklep@ankamaciejczyk.pl podając poniższe informację:
- nr zamówienia produktu, o który chodzi,
- jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj imię
- jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy e-mail,
Nie znalazłeś odpowiedzi w FAQ?
Zgłoś swój problem przez formularz. Opisz dokładnie do się dzieje.
Na wiadomości odpowiadam w dni robocze (pon-pt) w godzinach 13:00 – 15:00